Uitnodiging webinar sociale veiligheid • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
september 2021
Uitnodiging webinar sociale veiligheid
Beste teamcoördinator/vrijwilligerscoördinator of (plaatsvervangend) projectleider,

Hierbij willen we je uitnodigen voor ons webinar over sociale veiligheid op dinsdagavond 5 oktober 2021 (van 20:00 - 21:30 uur).

Op deze avond wordt er door het Team Sociale veiligheid een webinar over sociale veiligheid georganiseerd. Het doel is om iedereen weer even bij te praten over sociale veiligheid en samen in gesprek te gaan over de meest wenselijke toepassing.

Er wordt een korte update gegeven in het werken met het protocol ongewenst gedrag. Wanneer treedt dit in werking, wie beslist dit en welke consequenties kan het hebben als we de procedures onvoldoende volgen die de vereniging hanteert. Het betreft de vertaalslag naar de landelijke organisatie.

Je kunt je aanmelden via deze link naar het aanmeldingsformulier van het webinar. Mocht je al een casus hebben, die je graag wil bespreken, dan kun die ook op het aanmeldformulier aangeven.

Na het invullen van het aanmeldingsformulier ontvang je vanzelf de link naar het webinar.

Brenda van den Berg
Vrijwilligerscoördinator Landelijk team HRM
Aanmelden
Deze mail is verstuurd aan vrijwilligerscoördinatoren, vrijwillige HRM-ers, projectleiders, voorzitters evenemententeams, labelterreinen & HRM-ers, cluster- en teamcoördinatoren, vrijwillige teamcoördinatoren en leden van het coördinatieteam.
Trotse partner van Scouting Nederland