Freek Vonk nieuwe Chief scout Scouting Nederland • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
september 2021
Aangenaam, ik ben jullie nieuwe Chief scout!
Ha scout!

Aangenaam: ik ben Freek Vonk. Sinds vandaag ben ik de nieuwe Chief scout van Scouting Nederland. Dat betekent dat ik als een soort ambassadeur van Scouting in Nederland ervoor ga zorgen dat nóg meer kinderen en jongeren weten hoe leuk Scouting is. Samen met jullie natuurlijk, want jullie zijn de beste ambassadeurs die we kunnen hebben!

Wat ontzettend gaaf dat ik nu ook lid mag zijn van de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Op avontuur gaan met je vrienden, de natuur ontdekken, lekker vies worden, varen en op kamp gaan: met het Scoutingprogramma worden kinderen uitgedaagd hun grenzen te verleggen en nieuwe vrienden te maken. Daar heb ik heel veel zin in!

Ik kan niet wachten om jullie te ontmoeten en om nog meer te leren over Scouting! Heb je nog vragen, wil je iets vertellen of me ergens voor uitnodigen? Dat kan! Ik beloof niet dat ik op elke uitnodiging kan ingaan, want ik ben ook veel op reis. Maar stuur gerust een mailtje naar freek@scouting.nl en dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Laterrr!

Prof. dr. Freek Vonk
Chief scout Scouting Nederland

delen op
Deze e-mail is verzonden naar alle leden van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland