Welke digitale leermiddelen en behoeftes heeft jouw regio?

oktober 2021
Vragenlijst digitale leermiddelen regio's
Beste ,

Zoals aangekondigd op het coördinatorenoverleg Scouting Academy afgelopen donderdag 7 oktober volgt hierbij de uitnodiging om een vragenlijst in te vullen met betrekking tot digitale leermiddelen. We vragen je om deze per regio één keer in te vullen. Je vindt de vragenlijst hier. Invullen duurt 10-20 minuten.

Doel van de vragenlijst
Met de vragenlijst willen we inventariseren:
  • welke digitale leermiddelen er zijn in de regio's
    • welke technische en functionele aspecten deze behelzen
  • welke behoeftes regio's hebben t.a.v. een landelijke digitale leeromgeving

Project digitale leeromgeving
Ons is gevraagd eerst een advies uit te brengen over een digitale leeromgeving. Hierbij worden alle aspecten meegenomen. Denk aan marktverkenning, licentiemodellen, functionaliteiten, mogelijkheden voor beheer, kosten, hosting, aansluiten bij behoefte van gebruikers etc. Deze inventarisatie bij de regio's is ook een van de onderdelen die wordt meegenomen in dit advies.

We zien graag uiterlijk 31 oktober het antwoord van jouw regio terug in het Scouts Online-formulier. Alvast bedankt voor je medewerking!

Charlene, Elly, Robert en Melle
Projectteam digitale leeromgeving
Landelijk team Scouting Academy
Vragenlijst
Dit bericht is verzonden naar coördinatoren Scouting Academy regiobestuur, regiosecretaris, coördinatoren trainingsteams.
Trotse partner van Scouting Nederland