Uitnodiging en agenda voor 98ste landelijke raad d.d. 11 december 2021

oktober 2021
Uitnodiging en agenda landelijke raad 11 december 2021
Beste scout,

Deze week zijn de agendastukken voor de landelijke raad van 11 december a.s. op de website geplaatst. Zoals tijdens de laatste landelijke raad is afgesproken worden de stukken alleen naar de landelijk raadleden die hebben aangegeven deze op papier te willen ontvangen,  per post gestuurd. Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden zijn de agendastukken in zijn geheel of per agendapunt te downloaden via de website.
Klik hier om direct naar de agendastukken van de landelijke raad te gaan.

In het kader van de privacy is besloten om de CV’s van de bestuurs- en commissieleden alleen te delen met de (plv) landelijk raadleden.

Locatie
Zoals het er nu naar uitziet is het weer mogelijk om een fysieke bijeenkomst zonder beperkingen te houden. Het landelijk bestuur wil de (plv.) leden van de landelijke raad en toehoorders dan ook van harte uitnodigen om de landelijke raad van 11 december, met zowel het meningsvormend als besluitvormend deel, in het nieuwe Avonturenhuis op ons eigen Scoutinglandgoed bij te wonen. Mochten de omstandigheden rondom coronamaatregelen dusdanig wijzigen dat aanvullende maatregelen nodig blijken en/of een fysieke bijeenkomst alsnog niet mogelijk blijkt te zijn, dan worden de raadsleden en ingeschreven toehoorders hiervan zowel persoonlijk via een e-mailbericht als via berichtgeving op de website op de hoogte gebracht.

Informatieavond over de notitie Relatie regio’s en regionale admiraliteiten
Tijdens deze informatieavond op donderdag 11 november 2021 om 19:30 willen wij stilstaan bij het gevolgde proces, de uitgangspunten, taken, verantwoordelijkheden en gevolgen. Tevens zal de notitie worden toegelicht en is er de mogelijkheid verdiepende vragen te stellen. Er worden geen besluiten genomen. Na aanmelding voor deze informatieavond ontvang je uiterlijk donderdagochtend 11 november a.s. via Teams de uitnodiging om deel te nemen.

Financiële avond
Op woensdag 17 november a.s. is er een informatieavond over financiën. Ook deze informatieavond is speciaal bedoeld voor leden van de landelijke raad en zal eveneens digitaal gehouden worden. Tijdens deze avond worden geen besluiten genomen, maar kunnen vooral vragen worden gesteld en wordt informatie gegeven. Uiteraard bent u van harte welkom om voor deze bijeenkomst al vragen te stellen via landelijkeraad@scouting.nl.

Tijdpad en aanmeldlinks

Informatieavond over de notitie Relatie regio’s en regionale admiraliteiten op donderdag 11 november 2021.

Informatieavond over financien d.d. woensdag 17 november 2021
.

Landelijke raad zaterdag 11 december
  • Aanmelden is mogelijk tot en met woensdag  8 december.
  • Aanmelden voor deelname door raadsleden via aanmelden (plv) landelijk raadsleden
  • Landelijk bestuursleden, plaatsvervangende raadsleden en overige belangstellenden die het besluitvormend deel als toehoorder willen volgen, kunnen zich aanmelden via aanmelden landelijk bestuur en geïnteresseerden
    Let er wel op dat u in Scouts Online inlogt in uw rol als (plv) landelijk raadslid benoemd door de regio.

Bij vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar lr
@scouting.nl.

Landelijk bestuur
Dit bericht is bestemd voor alle (plv) leden van de landelijke raad, het landelijk bestuur en regiosecretarissen.
Trotse partner van Scouting Nederland