Van Leusden naar Zeewolde?

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
Geef jouw input: enquête onder vrijwilligers over een mogelijk nieuw LSC
Hoi ,

Ongetwijfeld kom je wel eens op het landelijk servicecentrum in Leusden. Voor een overleg of een vergadering, voor een training of het ophalen van een pakketje.

Misschien weet je ook wel dat bij het maken van de plannen voor het Scoutinglandgoed in Zeewolde er rekening mee is gehouden dat op termijn het landelijk servicecentrum ook daar een plek kan krijgen net als bijvoorbeeld op Gilwell Park in Londen en Houens Odde in Denemarken.

Nu het Avonturenhuis bijna gereed is willen we onderzoeken wat de mogelijkheden zijn en welke wensen er zijn voor een ontmoetingsplek voor de landelijke organisatie.

Wij willen je vragen hierover mee te denken, omdat het huidige landelijk servicecentrum niet alleen de plek is waar onze beroepskrachten werken, maar waar ook veel vrijwilligers samenkomen. Met de ervaringen en wensen die jullie hebben willen we in de toekomst rekening houden. Deze vragenlijst helpt de architect bij het inventariseren van de wensen en het ontwikkelen van een plan van aanpak.

We hopen dat je je input wilt geven. Klik op deze link om de enquête te starten. Je kunt deze invullen tot en met 19 november. Het invullen kost je ongeveer 10 minuten.

Dankjewel!

Namens de werkgroep ontwikkeling nieuw LSC,

Rozemarijn Hoobroeckx
Clustercoördinator Ondersteuning
Coördinator Juridische Zaken
Enquête
Dit bericht is verzonden aan de landelijke vrijwilligers in kern-, beheer-, organisatie- en vaste teams.
Trotse partner van Scouting Nederland