Zet 27 november in je agenda!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
Bestuursontwikkelingsdag 2021
Beste regio- en/of bestuurscoach en regiovoorzitter,

We nodigen je uit om op 27 november a.s. naar de bestuursontwikkelingsdag 2021 te komen. We hopen in 2022 in het kader van toekomstproof weer groepen en regio’s in het hele land te inspireren om met hun besturen te werken aan hun eigen ontwikkeling. Omdat we in 2020 en 2021 te maken hebben gehad met een beperkt aanbod willen we van de gelegenheid gebruik maken om zowel een programma aan te bieden voor ervaren coaches, maar ook voor beginnende of oriënterende coaches. Daarnaast willen we regiobesturen uitnodigen om door middel van proeverijen te ervaren wat bestuursontwikkeling voor de groepen in je regio zou kunnen betekenen.

Kortom: een inspirerende dag voor iedereen die de ontwikkeling van besturen binnen Scouting een warm hart toedraagt. In de bijlage vind je de uitnodiging die je vrij naar iedereen mag doorsturen die mogelijk iets met de ondersteuning van bestuursontwikkeling zou willen doen.

De dag vindt plaats bij Maxima’s in Leusden, Maximaplein 7, 3832 JS te Leusden. We zullen in het kader van de nieuwe coronamaaregelen bij aankomst het coronatoegangsbewijs scannen.

Je kunt je inschrijven met onderstaande link:

Heb je vragen stel die dan gerust via een reactie op deze mail.

Tot dan!

Han, Anneke, Gert, Jacqueline en Roel

Namens het team Bestuursontwikkeling van Scouting Nederland,

Roel Ossewold
Teamcoördinator Landelijk team Groepen en regio's
Download uitnodiging
Dit bericht is verzonden naar bestuurs-/regiocoaches en regiovoorzitters.
Trotse partner van Scouting Nederland