We hebben er zin in!

november 2021
Laatste informatie CP communicatiedag 2021
Hi scout,

Graag sturen we je hierbij de laatste informatie over de CP communicatiedag van aanstaande zondag. We hebben een record te pakken! Deze CP communicatiedag hebben zich - tot nu toe - maar liefst 50 deelnemers aangemeld. Super leuk dat jullie met zoveel aanwezig gaan zijn. Wij kunnen alvast niet wachten!

Het programma voor aanstaande zondag 14 november ziet er als volgt uit:
10:00 uur: inloop met koffie en thee
10:30 uur: start CP communicatiedag
10:30 uur: alles over Tijd voor Avontuur
11:00 uur: de gemeenteraadsverkiezingen, hoe ga je daarmee om?
11:30 uur: korte koffiepauze en energizer
11:45 uur: samen kijken naar de toekomst van het Scouting Magazine
12:15 uur: updates vanuit Landelijk team Communicatie
12:45 uur: rondje met successen en uitdagingen
13:00 uur: lunchen
14:00 uur: einde

We vragen jullie graag om hierbij alvast na te denken over de volgende twee vragen:
  • Wat heb je met je Scoutinggroep of -regio afgelopen jaar bereikt op communicatief vlak waar je heel trots op bent?
  • Wat zijn uitdagingen of problemen waar je tegenaan loopt in je functie? Hoe kan Landelijk team Communicatie je hierbij ondersteunen?

Locatie
De locatie is eindelijk definitief! Helaas kunnen we niet meer terecht in het Avonturenhuis (iets met laatste puntjes op de i), maar we hebben een goede vervanger gevonden. We zien elkaar zondag bij Restaurant Four Seasons in Leusden. Te vinden op Kastanjelaan 1, 3833 AN Leusden. Voor de kenners: heel vlakbij het gebouw van Scouting Nederland ;-)

Coronatoegangsbewijs
In navolging van de huidige coronamaatregelen van de overheid is het verplicht om bij aankomst bij de CP communicatiedag een geldig coronatoegangsbewijs te laten zien.

Inschrijven
Heb jij je nog niet ingeschreven? Wacht dan niet langer en doe dat nu! Dat kan via deze link. Inschrijven kan t/m woensdag 10 november. En mocht je naast jezelf nog iemand van je groep willen meenemen: dat is geen probleem!

Heb je nog vragen of wil je zelf graag een onderwerp terugzien tijdens de CP communicatiedag? Dan horen we het graag! Je bereikt ons via communicatie@scouting.nl.

Hopelijk tot op 14 november!

Namens Landelijk team Communicatie,
Wendy van Rossum
Deze mail is verstuurd aan alle contactpersonen communicatie van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland