Houd jij alle eieren omhoog?

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
HIT Paas-kampstaf gezocht
Hoi ,

De HIT is hét Scoutingevenement waarbij JIJ ervoor gaat zorgen dat de deelnemers een gaaf avontuur gaan beleven. Dat kan bijvoorbeeld een hike zijn: de deelnemers lopen, fietsen, varen of rijden daarbij een route door de omgeving, en komt ondertussen verschillende posten tegen. Of bij een van de interessekampen: daar leren ze bijvoorbeeld kamperen, paardrijden, koken, EHBO of beleven ze een spannend avontuur rond een themaverhaal. En wie van een echte fysieke uitdaging houdt, kan kiezen voor een survivalexpeditie waarbij de conditie en het uithoudingsvermogen flink op de proef worden gesteld.

Open sollicitatie HIT C-teams
Alle stafteams worden ondersteund door een coördinatieteam, kortweg “C-team”. Elke HIT-plaats heeft zo’n C-team. Samen met dit team regelen jullie de financiën, zorgen voor informatie aan deelnemers en de stafteams en onderhouden jullie het contact met het HIT-projectteam van Scouting Nederland. Je bent samen met de andere leden bezig met de het opstarten en voorbereiden van de HIT, in het Paasweekend zelf ben je bezig met creatief ad hoc problemen oplossen en vooral zorgen dat de deelnemers en jij kan kunnen genieten van een super geslaagd weekend!

De beloning
Je doet veel nieuwe contacten op bij diverse Scoutinggroepen vanuit heel Nederland. Elk jaar met Pasen heb je een heerlijk Scoutingweekend met één van de leukste evenementen van het jaar. Samen met alle andere vrijwilligers zorg jij ervoor dat de deelnemers een geweldig weekend hebben en volgende jaren enthousiast weer terug komen!

Je bagage
Natuurlijk ben je lid van Scouting Nederland, of ga of wil je dat worden en in het bezit van een VOG.

Interesse?
Stuur een mail t.a.v. Sylvia (HRM'er HIT) middels een reply op deze mail.

Alvast erg bedankt mede namens Sylvia!

Erica Marsman
Vrijwilligerscoördinator Landelijk team Spel
Vrijwilligerscoördinator Projectenbureau
Dit bericht is naar jou verzonden omdat je in Scouts Online hebt aangegeven benaderd te willen worden voor evenementenfuncties op het gebied van financiën en spel.
Trotse partner van Scouting Nederland