De CP communicatiedag gaat online!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
CP communicatiedag 2021 goes online!
Hi scout,

Het is je waarschijnlijk niet ontgaan dat de coronabesmettingen in rap tempo oplopen. Dit heeft onder meer geleid tot een aanscherping van de coronamaatregelen die vanavond bekend zijn gemaakt tijdens de persconferentie van het kabinet.

We willen graag een CP communicatiedag organiseren waar iedereen zich vrij, veilig en welkom voelt. We vinden het ook heel belangrijk om jullie na bijna twee jaar weer eens te ontmoeten, maar met de huidige maatregelen vinden we het niet verstandig om met een grote groep scouts bij elkaar te zijn. Daarom borduren we nog even voort op het succes van vorig jaar: de CP communicatiedag goes online!

Graag ontmoeten we jullie vanaf 10.30 uur via deze Microsoft Teams-link. We zullen het programma bijna onaangepast doorzetten. Om 12.30 uur sluiten we af, zodat jullie mooi op tijd kunnen lunchen.

Is er iemand van je groep die nu alsnog kan aansluiten omdat het online is? Fijn! Stuur deze mail dan gerust door. Dan hopen wij ondertussen dat we jullie hééééél snel ook weer in het echt mogen zien en spreken.

Heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bereiken via communicatie@scouting.nl.
We hopen jullie alsnog allemaal zondag te zien!

Namens Landelijk team Communicatie,
Wendy van Rossum
Deze mail is verstuurd aan iedereen die is ingeschreven voor de CP communicatiedag 2021.
Trotse partner van Scouting Nederland