Zowel meningsvormend als besluitvormend deel.

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
Landelijke raad van 11 december a.s. gaat digitaal
Beste leden van de landelijke raad en andere geïnteresseerden,

Naar aanleiding van de aangescherpte coronamaatregelen heeft het landelijk bestuur helaas moeten besluiten de komende landelijke raad opnieuw digitaal via Teams te organiseren. Hoewel de huidige maatregelen t/m 3 december gelden, is de kans zeer aanwezig dat deze maatregelen worden verlengd. Om de landelijke raad goed te kunnen voorbereiden kan helaas niet zolang worden gewacht en moet de knoop nu al worden doorgehakt.

Het bestuur betreurt dit zeer. Graag hadden we de raadsleden en toehoorders in ons prachtige nieuwe Avonturenhuis ontvangen om eindelijk weer eens persoonlijk met elkaar van gedachten te wisselen tijdens het meningsvormend deel en samen besluiten te nemen over de toekomst van onze vereniging. Helaas lukt dit dus niet, maar houden we zeker de wens en de hoop om dit op een mooie manier over te doen tijdens de landelijke raad van zaterdag 11 juni 2022.

De landelijke raad van zaterdag 11 december 2021 wordt dus opnieuw via Teams gehouden, waarbij dit keer ook het meningsvormend deel 's ochtends digitaal plaatsvindt. Alle informatie over inloggen, programma en stemprocedure zal in de nazending met de beantwoording regiovragen ongeveer een week vooraf worden toegezonden. Nieuwe raadsleden die zich hebben opgegeven voor de introductietraining ontvangen hierover ook nog aanvullend informatie.

Namens het landelijk bestuur,

Jaap Boot
Voorzitter landelijk bestuur Scouting Nederland
Dit bericht is verzonden naar leden van de landelijke raad , het landelijk bestuur en geïnteresseerden.
Trotse partner van Scouting Nederland