Ben je al ingeschreven? Dan blijft je inschrijving staan.

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2021
Verplaatsen bestuursontwikkelingsdag 27 november 2021 naar 29 januari 2022
Beste ,

Wij vinden het als organisatie dat de bestuursontwikkelingsdag 2021 door iedereen fysiek bijgewoond moet kunnen worden. Voor 27 november kunnen we dit helaas door de aangescherpte coronamaatregelen niet voor elkaar krijgen. Daarom hebben we besloten om de dag te verplaatsen naar 29 januari 2022

Wanneer je je al had ingeschreven hoef je niets te doen en blijft je inschrijving staan voor de 29 januari 2022 van 09.30 uur tot 16.00 uur. Naar een geschikte locatie centraal in Nederland wordt nog gezocht en laten te zijner tijd weten.

Mocht je dan niet kunnen of het komt je slecht uit, dan kan je via de bevestigingsmail van je inschrijving je deelname annuleren.

Had je je voor de 27e november nog niet ingeschreven, maar wil je dat vor 29 januari 2022 wel doen? Schrijf je dan hier in: Bestuursontwikkelingsdag 2021/2022

Met de deelnemers vpor de inwerkdag voor nieuwe coaches nemen we individudeel contact op om te kijken hoe we dit toch sneller door kunnen laten gaan.

Heb je vragen of kom je er niet uit dan kan je altijd een reactie op deze mail sturen.

We vinden het erg jammer dat we de dag moeten verplaatsen, maar hopen dat we januari 2022 een grotere kans maken op het fysiek laten doorgaan van deze bijeenkomst.

Namens team Bestuursontwikkeling
Anneke, Jacqueline, Han, Gert

Roel Ossewold
Teamcoördinator team Groepen en regio's

Dit bericht is verstuurd naar mogelijk geinteresseerden in de bestuursontwikkelingsdag.
Trotse partner van Scouting Nederland