Net als jij ontwikkelt ook Scouting Nederland zich!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2021
Enquête: digitale leeromgeving binnen Scouting
Hoi ,

Net als jij ontwikkelt ook Scouting Nederland zich en daar hebben we jouw hulp bij nodig! Scouting Nederland wil naast fysieke trainingen ook een stevig aanbod aan digitale leermiddelen gaan aanbieden. Om dit zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de doelgroep (jou als kaderlid) willen we je vragen een korte enquête in te vullen.

Waarom deze enquête?
Om de mogelijkheden voor een digitale leeromgeving nader te onderzoeken is een projectteam gestart dat onderzoek doet naar alle facetten die komen kijken bij de invoering van een digitale leeromgevingen. Een van die facetten is de gebruiker: vrijwilligers bij Scouting. Of dit nu op groeps-, regio- of landelijk niveau is maakt eigenlijk niet uit. Daarom hebben we een doorsnede van de vereniging geselecteerd om deze enquête in te vullen.

Waar vind je de enquête en hoeveel tijd kost dat?
De enquête vind je hier https://response.questback.com/scoutingnederland/onderzoekelo. Het invullen ervan duurt 5 tot 10 minuten.

Vragen/opmerkingen?
Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met project Digitale leeromgeving van Scouting Academy via een reply op deze mail.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking!

Charlene, Elly, Robert en Melle
Project digitale leeromgeving
Enquête!
Deze mail is verstuurd naar een gerandomiseerde selectie van 1000 kaderleden van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland