Bekijk de regiovragen en aanvullingen op de agenda.

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2021
Beantwoording regiovragen landelijke raad 11 december 2021
Beste scout,

Vandaag zijn de beantwoorde regiovragen en aanvullingen op de agenda van de landelijke raad van 11 december a.s. op de website geplaatst. Zoals tijdens de laatste landelijke raad is afgesproken worden de stukken alleen naar de landelijk raadleden, die hebben aangegeven deze op papier te willen ontvangen,  per post gestuurd. Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden zijn de agendastukken in zijn geheel of per agendapunt te downloaden via de website www.scouting.nl.

Klik hier om direct naar de agendastukken van de landelijke raad te gaan.

In ons bericht van 19 november hebben we aangegeven dat we helaas hebben moeten besluiten om de landelijke raad weer digitaal te houden.

Tijdpad en aanmeldlinks
Landelijke raad zaterdag 11 december
Let er wel op dat u in Scouts Online inlogt in uw rol als (plv) landelijk raadslid benoemd door de regio.

Inloggen
Uiterlijk vrijdag 10 december wordt de aanmeldlink verstuurd naar de personen die zich tijdig (uiterlijk woensdag 8 december) hebben aangemeld via bovengenoemde link. Voor het besluitvormende deel van de landelijke raad is het mogelijk om vanaf 13.00 uur in te loggen, vanaf 13.30 begint de vergadering. Na 13.30 uur kunnen helaas geen nieuwe deelnemers of toehoorders meer worden toegelaten omdat er anders geen overzicht meer is over de aanwezigen en het quorum.
Bij vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar lr@scouting.nl.

Landelijk bestuur
Dit bericht is bestemd voor leden van de landelijke raad, het landelijk bestuur en geïnteresseerden.
Trotse partner van Scouting Nederland