Scouting is trots op jou!

december 2021
, bedankt voor jouw inzet!
Beste ,

Vandaag is het Nationale Vrijwilligersdag! We leven tegenwoordig in een vreemde tijd, waarin de kracht en flexibiliteit van vrijwilligers duidelijker zijn dan ooit. Scouting zou niet kunnen bestaan zonder de ruim 30.000 vrijwilligers die zich dagelijks of wekelijks inzetten voor onze vereniging. Jij bent er daar één van. Welke rol je ook hebt: dankjewel voor je geweldige en waardevolle inzet!

De coronapandemie heeft laten zien dat buiten in de natuur actief zijn met leeftijdsgenootjes geen luxe is. Het is essentieel voor hun fysieke en mentale gezondheid en voor hun ontwikkeling. Jij levert hier als vrijwilliger van Scouting een belangrijke bijdrage aan. Juist in de afgelopen twee jaar heb jij laten zien op een creatieve manier, ondanks de beperkingen, het verschil te maken in het leven van kinderen en jongeren. Dat is geweldig!

Dit alles is niet alleen mij opgevallen, ook onze nieuwe Chief scout Freek Vonk heeft dit gezien. Hij noemt jullie toppers en wil dat heel Nederland dat weet. Daarom heeft hij een bijzondere boodschap voor jullie achterlaten op de achterpagina van het Algemeen Dagblad van vandaag. Mis zijn boodschap niet en zorg dat je de krant te pakken krijgt! Geen tijd om langs de winkel te gaan? Houd de Scouting Nederland Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn in de gaten!

Dank je wel dat jij je zo inzet voor onze vereniging en voor het plezier en de ontwikkeling van de jeugdleden, iedere week weer. Scouting is trots op jou, als vrijwilliger bij Scouting ben jij goed bezig!

Ik wens je een hele fijne Nationale Vrijwilligersdag!

Namens het landelijk bestuur,

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland
Deze mail is verstuurd aan alle geweldige vrijwilligers van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland