Visie op internationale verbondenheid binnen Scouting

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2021
Internationale verbondenheid
Hoi ,

Scouting Nederland heeft een hernieuwde visie op internationale verbondenheid! Het landelijk bestuur heeft op 1 december de notitie in de bijlage vastgesteld. Een eerdere versie van de notitie is gedeeld met teams en scouts die betrokken zijn bij de internationale kanten van Scouting. Ook is het thema inhoudelijk besproken tijdens een internationale beleidsdag op 16 oktober 2021 en het Groot IZ overleg op 29 oktober 2021. Jullie input bij die bijeenkomsten is meegenomen in de definitieve versie. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie betrokkenheid!

Zoals bij de bijeenkomsten al aangegeven, zal deze notitie doorvertaald moeten worden in andere stukken, zoals ons seminarbeleid, de opdracht van het subteam Internationaal van Landelijk team Spel, het kampeerbeleid en de evenementen. Iedereen blijft natuurlijk welkom om mee te denken en te helpen bij de doorvertaling in andere onderdelen.

Wouter Zilverberg, Eefje Smeulders, Joost van Daele en Fedde Boersma
Download notitie
Dit bericht is bestemd voor genodigden aan Internationale verbondenheid en/of het groot IZ-overleg.
Trotse partner van Scouting Nederland