En als het niet live kan, dan online!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2021
Save the date: Dag voor de vertrouwenspersoon 2022
Beste vertrouwenspersoon,

In 2021 is het door corona helaas niet gelukt om een vertrouwenspersonendag te organiseren. Gezien de vraag naar het delen van kennis en ervaringen willen we dit natuurlijk graag weer oppakken. Een datum is al geprikt. Op zondag 20 februari 2022 organiseert Scouting Nederland de vertrouwenspersonendag! Zet deze dag nu alvast in je agenda, dan weet je zeker dat je er dan bij kan zijn.

De vertrouwenspersonendag heeft voor iedere vertrouwenspersoon wat in huis. De beginnende/ onervaren vertrouwenspersoon kan de basistraining volgen. Voor de ervaren vertrouwenspersoon biedt de dag verdieping en intervisie. Zodra het programma helemaal rond is hoor je uiteraard meer.

We ontmoeten je graag persoonlijk op het landelijk servicecentrum in Leusden. Mocht dat echter niet mogelijk zijn dan doen we ons uiterste best om het programma online door te laten gaan.

Wil je meedenken/helpen in de voorbereiding van deze dag dan kan dat! Bij geschiktheid bestaat de mogelijkheid om daarna eventueel ook ingezet te worden voor het grotere geheel binnen de vereniging. Heb je interesse? Stuur dan een antwoord op deze mail.

Graag tot dan!

Geertje Lycklama à Nijeholt
Hans van Oosten
Team Sociale Veiligheid

Ps. Krijg je deze mail toegestuurd in je functie als secretaris? Stuur deze dan door naar de persoon binnen je groep die de rol van vertrouwenspersoon bekleedt. Zo zorgen we er samen voor dat alle vertrouwenspersonen binnen Scouting de gelegenheid krijgen om aan te sluiten op deze dag.
Dit bericht is verzonden aan alle vertrouwenspersonen en secretarissen van Scoutinggroepen.
Trotse partner van Scouting Nederland