En een videoboodschap van Kalle Kastanje

Fijne feestdagen !
Het landelijk bestuur van Scouting Nederland en alle medewerkers van het landelijk servicecentrum wensen wenst je fijne feestdagen en een avontuurlijk 2022! Bekijk de kerstkaart online.
2021 was wederom een bewogen jaar en Scouting stond er middenin. Waar we hoopten dat de coronamaatregelen zouden verdwijnen, moesten we weer in bubbels op kamp en veel vertrouwde activiteiten laten vervallen of aanpassen.

Ondanks dat heb jij weer bewezen veerkrachtig te zijn en heb je je keihard ingezet voor jouw groep of team om zoveel mogelijk uit het Scoutingspel te halen. Jij hebt er samen met alle  vrijwilligers voor gezorgd dat  jeugdleden in Nederland elke week weer uitgedaagd werden met fantastische activiteiten in de natuur. En dat wordt gewaardeerd! We zien een groei van zo'n 114.000 naar 118.000 leden! Daar mag je ontzettend trots op zijn!

Ook in 2022 zetten we ons samen in voor de persoonlijke ontwikkeling van scouts van alle leeftijden in heel Nederland. We blijven bijdragen aan een betere wereld en maken dit ook zichtbaar in onze omgeving. Als vrijwilliger bij Scouting ben je goed bezig!

Namens het landelijk bestuur en alle medewerkers van het landelijk servicecentrum wensen we je fijne feestdagen en een avontuurlijk en gezond nieuw Scoutingjaar,

Jaap Boot, voorzitter
Fedde Boersma, directeur
Animatie 'Kalle Kastanje' door Ronja Ehlers, Scouting Columbus - Den Bosch
Ben jij een scout die ook wel raad weet met illustraties, animaties en/of video? Stuur een reply op deze mail met jouw gegevens en voorbeelden wat jij gemaakt hebt. Wie weet is jouw werk volgend jaar het middelpunt van deze kerstkaart die naar relaties van Scouting Nederland, international commissioners van WOSM en WAGGGS én alle Scoutingvrijwilligers in Nederland gaat!
Dit eenmalige bericht is bestemd voor alle vrijwilligers van Scouting in Nederland.
Facebook   Twitter   Linkedin   Google Plus   Youtube