Verslag landelijke raad 11 december 2021

februari 2022
Verslag landelijke raad 11 december 2021
Beste scout,

Vandaag is het verslag van de landelijke raad van 11 december 2021 op de website geplaatst.
Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden is het verslag te downloaden via de website www.scouting.nl. Klik hier om het verslag direct te downloaden.

Bij vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar landelijkeraad@scouting.nl.

Namens het landelijk bestuur,

Claudia Komp, directiesecretariaat

Dit bericht wordt verstuurd naar alle plaatsvervangend en landelijk raadleden, de leden van het landelijk bestuur, de secretarissen van de regio’s en admiraliteiten en de medewerkers van Scouting Nederland.

Trotse partner van Scouting Nederland