Het kost je alleen de verzendkosten!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2022
Vraag een Tijd voor Avontuur spandoek aan voor jouw regio
Hoi ,

In 2021 lanceerden we Tijd voor Avontuur als nieuwe ledenwervingscampagne van Scouting. En bij een Tijd voor Avontuur-evenement hoort natuurlijk een spandoek! Daarom hebben we 500 spandoeken laten maken en die kunnen regio's nu ook (alleen online) bij ScoutShop bestellen, op = op. Het spandoek is 250 x 50 cm en heeft op iedere hoek een touw zodat je deze overal makkelijk kunt ophangen.

Hoe werkt het?
Elke Scoutingregio krijgt van ons een unieke code om een Tijd voor Avontuur-spandoek tegen verzendkosten te bestellen bij ScoutShop. Je voegt het spandoek toe aan je winkelwagen en vult de actiecode in. Vervolgens hoef je alleen de verzendkosten af te rekenen.

Verzendkosten besparen? Kies dan bij het afronden van je bestelling dat je jouw bestelling in één van de ScoutShopwinkels wilt afhalen.

Jouw unieke code voor  is:  (alleen online inwisselbaar)

namens Landelijk team Communicatie,

Wendy van Rossum
ScoutShop!
Dit bericht is verzonden naar secretarissen van Scoutingregio's.
Trotse partner van Scouting Nederland