Al ingevuld? Dan mag je deze mail als niet verzonden beschouwen!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2022
Herinnering: leefstijlonderzoek jeugdleden 11 tot 18 jaar
Hoi ,

Jij bent uit alle 11- tot en met 18-jarige scouts uitgekozen om mee te helpen aan een onderzoek binnen Scouting Nederland. In dit onderzoek gaan we kijken hoeveel jij van “een gezonde leefstijl” af weet. Daarnaast wordt er ook gekeken naar hoe jouw leefstijl er momenteel uitziet. Geef zo eerlijk mogelijk antwoord en vul hem in je eentje in. Het is niet erg als je dingen niet weet. De enquête is volledig anoniem en de resultaten worden uitsluitend voor verbeterdoeleinden gebruikt.

Alvast bedankt voor het invullen!
Al ingevuld? Dan mag je deze mail als niet verzonden beschouwen.

Nanne van Bekkum
stagiair Landelijk team Evenementen
Enquête
Dit bericht is verzonden aan een steekproef uit Scouts Online van scouts in de leeftijd van 11 tot 18 jaar.
Trotse partner van Scouting Nederland