Naar Mook met Pasen

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2022
2 HIT's voor scouts met beperking/ASS
Beste groepsbestuur, groepssecretaris, teamleiders van SMB groep/speltak en scouts met ASS,

Dit jaar worden er bij de HIT Mook twee fantastische kampen georganiseerd voor scouts met een beperking en scouts met ASS. Het zou fantastisch zijn als jullie scouts hieraan zouden willen deelnemen en met ons een geweldige HIT zouden beleven.

Onderstaand vind je twee flyers met informatie over beide kampen. Willen jullie deze verspreiden onder jullie speltakken?

Ellis van der Kolk
Coordinator HIT Mook, SMB
Dit bericht is verzonden naar groepssecretarissen en teamleiders van SMB groepen/speltakken.
Trotse partner van Scouting Nederland