Voor in je agenda!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2022
CWO en landelijke Waterscoutingdag
CWO en terugblik online bijeenkomst NTC
Op 18 feb jl. is er een extra online bijeenkomst gehouden door Landelijk team CWO. Tijdens deze bijeenkomst is er vanuit Landelijk team CWO een presentatie gegeven over: controle CWO - wat te doen én het nieuwe handboek Zeilen van CWO.

Hieronder tref je de volgende bijlages aan:
Download tips om controle CWO goed te laten verlopen
Download presentatie

Deze bijlages zijn ook te vinden in de Teams-omgeving 'Netwerk Waterscouting' in het kanaal CWO onder bestanden. Tevens vind je hier een opname van het tweede deel van de bijeenkomst over het nieuwe Handboek Zeilen. Ben je nog geen lid van deze Teams-omgeving maar wil je dit wel? Stuur dan je verzoek naar monika.van.boheemen@scouting.nl voor toegang als gast in Teams.

Een extra verzoek om vóór 10 maart dit formulier van stichting CWO in te vullen. Ook al heb je nog geen datums gepland voor je instructiemomenten, dan verzoeken wij je om toch het formulier in te vullen zodat CWO in elk geval contactgegevens heeft en contact kan opnemen. Zie de presentatie voor verdere uitleg wat je nog extra in het formulier kan meegeven richting CWO.

10 april Landelijke netwerkdag waterscouting
We zijn verheugd jullie te vertellen dat de Landelijke waterscoutingdag in zowel 2022 als in 2023 2x per jaar zal worden gehouden. Dit naar aanleiding van de behoefte die kenbaar is gemaakt op de afgelopen dag in november. In april en november zal deze dag op de planning staan voor beide jaren. De voorjaarseditie vindt plaats op 10 april 2022 en 6 november 2022 zal de najaarseditie plaatsvinden.

Vanaf nu kan jij je aanmelden voor de landelijke bijeenkomst waterscouting op 10 april aanstaande. Deze dag zal weer fysiek kunnen plaatsvinden. Op het programma onder andere: Regionale Zeilwedstrijden - ondersteuning bij de implementatie van NTR naar groepen, op verzoek van de admiraliteiten die er afgelopen keer waren.

Deze bijeenkomst is voor alle vrijwilligers die regionaal of landelijk actief zijn voor waterscouting. Deze dag is voor medewerkers waterscouting in een regio/ admiraliteit en landelijke teams waterscouting.

Locatie: Scoutinglandgoed Zeewolde
Inloop: 10.00 uur
Aanvang: 10.30 uur
Palaver: 16.00 uur

Inschrijven doe je uiterlijk 9 april hier via Scouts Online.

Planning 2022
6 april achterbanvergadering CWO: inschrijven doe je via dit formulier van stichting CWO.
10 april landelijk netwerkdag waterscouting, Avonturenhuis Zeewolde
6 november landelijk netwerkdag waterscouting

Monika van Boheemen
Teamcoördinator Landelijk team Scouting Academy
Projectleider Veilig Varen
Deze mail is gestuurd aan de voorzitters en cc naar secretarissen van de admiraliteiten - NTC - regio en CP CWO. Stuur deze mail door aan leden in je admiraliteit.
Trotse partner van Scouting Nederland