Productievacatures Nawaka 2022

maart 2022
Productievacatures Nawaka 2022
Beste ,

De afgelopen periode was voor veel scouts een grote rollercoaster. Ook binnen Nawaka hebben veel wijzigingen in teams en in het OT plaatsgevonden. Inmiddels zijn de teams binnen het Nawaka weer vol op koers om een fantastisch kamp voor al die waterscouts neer te zetten. De deelnemers hebben er enorm veel zin in en kijken uit naar de zomer. We zijn nu zo ver dat we met jullie kunnen delen hoe de aanpak van productie eruit ziet tijdens het Nawaka. Daar hebben we jullie hard bij nodig en hieronder lees je welke vacatures hierbij horen, zoals eerder ook is toegezegd door het landelijk bestuur.

Hoe gaan we te werk
In de voorbereidingen van Nawaka werken we samen met technisch producent Sightline. Zij dragen zorg voor alle voorbereidende werkzaamheden en de inhuur en inkoop van materialen. Tijdens de opbouw, uitvoer en afbouw van Nawaka zijn er veel vrijwilligersklussen. De coördinatie hiervan is in handen van de producenten van Sightline.

We gaan voor Nawaka niet uit van de vaste teams zoals deze onder Productie van toepassing waren maar kiezen voor de aanpak die je misschien kent van Roverway 2018. Er zijn een aantal teams waarvoor je je kunt aanmelden.

Hoe ziet jouw Nawaka eruit
Ieder van deze teams heeft een aantal klussen en taken, die per dag worden verdeeld. Je werkt in een vast team zodat je goed op elkaar ingespeeld raakt. Met je medescouts krijg je verschillende klussen, dus je hebt een supergevarieerde tijd. Je kunt er zelf voor kiezen om de gehele periode mee te werken of een gedeelte aanwezig te zijn.

Vacatures
Je kunt op onderstaande links klikken om de vacatures te lezen en te reageren:

Een aantal voormalig productieteams heeft een specifieke Scoutingklus en die zijn of worden ondergebracht onder de Nawakadiensten Programma en Communicatie.

Vragenuurtje
Heb je vragen over de vacatures, dan kun je deze op woensdag 6 april vanaf 19.30 uur stellen tijdens het online vragenuurtje via Teams. Wil je hier gebruik van maken, meld je dan even aan via Nanne van Bekkum via nanne.van.bekkum@scouting.nl en deel in die mail alvast je vragen zodat we sowieso kunnen zorgen voor een antwoord. Wij kunnen als Nawaka-organisatie alleen ingaan op vragen over bovenstaande vacatures en aanpak. Voor vragen over voormalig Productie kun je terecht bij het landelijk bestuur via bestuur@scouting.nl.

We hopen dat je enthousiast geworden bent om er samen met ons een te gek Nawaka van te maken voor al die 4500 scouts die deze zomer naar Zeewolde komen en zien je reactie graag tegemoet!

Eric, Esmeralda, Jasper, Christiaan, Kim, Lars, Lisa, Marlijn, Myrthe, Nanne, Peter en Sergei
Organisatieteam Nawaka 2022
Alle vacatures
@-scout is bestemd voor alle vrijwilligers van Scouting Nederland en verschijnt iedere twee weken. Aanleveren van content kan via at-scout@scouting.nl.
Trotse partner van Scouting Nederland