Help jij mee?

april 2022
Project Juniorvrijwilliger: help jij mee?
Beste scout,

Scouting Nederland is begonnen met het project Juniorvrijwilliger. Dit project heeft als doel om jongeren meer te betrekken bij de besluitvorming in de vereniging, bijvoorbeeld door een functie als bestuurslid.

Volgens onze administratie ben jij lid van een Scoutingbestuur én 30 jaar of ouder.

Het is voor ons interessant om te weten hoe jij in jouw bestuur werkt.

Daarom hebben we een kleine enquête gemaakt. Je komt er door op deze link te klikken. Deze enquête wordt (met deels andere vragen) ook uitgezet onder de overige bestuursleden, jongeren, die geen bestuurslid zijn en stamadviseurs. Het invullen kost je ongeveer 10 minuten.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van deze enquête.
Enquête
Deze mail is verstuurd naar bestuursleden van 30 jaar en ouder van Scoutinggroepen in Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland