Nawaka en Productie

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2022
Terugkoppeling bijeenkomst 2 april
Beste (plv.) leden van de landelijke raad,

Op zaterdag 2 april kwamen we samen in Zeewolde om met elkaar te praten over de ontwikkelingen rond Nawaka en Productie. We beloofden na een week terug te koppelen over de mogelijke risico’s voor Nawaka die er op dat moment nog waren.

Er is de afgelopen week door het OT hard gewerkt om de risico’s, zoals eerder in kaart gebracht, te beperken. Het landelijk bestuur heeft afgelopen weekend de voortgang besproken. Zowel het OT als het landelijk bestuur hebben er alle vertrouwen in dat we samen een onvergetelijk evenement voor de ruim 4000 ingeschreven deelnemers kunnen neerzetten. Elk evenement kent, ook 4 maanden voor de opening, risico’s. Deze risico’s zijn voor Nawaka niet groter dan bij een vergelijkbaar evenement. Het OT en het landelijk bestuur zijn in nauw contact met elkaar om, daar waar nodig, in goed overleg bij te sturen.

We zijn onder de indruk van de sfeer waarin alle betrokkenen er nu weer gezamenlijk de schouders onder zetten. Tijdens de landelijke dag waterscouting is de voortgang ook besproken met alle betrokkenen rondom waterscouting. Met elkaar kijken we uit naar een fantastisch waterevenement in de zomer.

Eventuele vragen kun je kwijt middels een antwoord op deze mail.

Landelijk bestuur

Dit bericht is verzonden aan (plv.) leden van de landelijke raad.
Trotse partner van Scouting Nederland