Productie Nawaka 2022

april 2022
Vragenuurtje #2 productie Nawaka 2022
Beste ,

6 april vond het Nawaka-vragenuurtje plaats waarin je al je vragen kon stellen over de vacatures van Nawaka en alles eromheen. Omdat we die avond niet op alle vragen een antwoord hadden, organiseren we op dinsdag 3 mei van 19.00 tot 20.00 uur een tweede vragenuurtje waarin we antwoord geven op die vragen. Ook is er de ruimte om meer vragen te stellen over de productieorganisatie in het algemeen en lichten wij ook een en ander toe.

Je kunt tijdens het vragenuurtje vrij 'inlopen', vooraf aanmelden is dus niet nodig. Dat kan door te klikken op de volgende Teams-link:

Iedereen die nog vragen heeft zien we 3 mei graag tijdens het inloop-vragenuurtje. Tot dan!

Eric, Esmeralda, Maartje, Jasper, Christiaan, Kim, Lars, Lisa, Marlijn, Myrthe, Nanne en Sergei
Organisatieteam Nawaka 2022
Alle vacatures
Dit bericht is verzonden aan alle leden van voormalig team Productie.
Trotse partner van Scouting Nederland