Schrijf nu in en maak kans op 4x €1000 voor de clubkas!

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2022
Doet jouw Scoutinggroep al mee met de Grote Clubactie?

Beste scout,

Waar kan jouw Scoutinggroep extra inkomsten voor gebruiken? Zoals je weet zijn wij een samenwerking aangegaan met de Grote Clubactie om je hierbij te helpen. Is je Scoutinggroep toe aan nieuwe pionierpalen, nieuwe tenten of heb je geld nodig voor jullie jubileumkamp? Je haalt eenvoudiger dan ooit een mooi bedrag op. Van de opbrengst gaat 80% direct naar jullie groep!

Is jouw Scoutinggroep al ingeschreven?
  • Hoe eerder je jouw groep inschrijft, hoe meer trekkingen van de Gouden Jubileumloterij je meedoet.
  • Doen jullie voor de eerste keer mee? Dan ontvang je in september een gratis spandoek (op=op) om jullie actie te promoten.
  • Je krijgt direct toegang tot de vernieuwde 'Mijn Grote Clubactie'-omgeving vanwaar je de actie kunt beheren.

Gouden Jubileumloterij
Op 24 september vindt de 50e editie van de Grote Clubactie plaats! Wanneer jij jouw groep nu inschrijft voor de Grote Clubactie, speel je automatisch mee met de Gouden Jubileumloterij en maak je 4x kans op €1.000,- extra voor de clubkas. Schrijf je vóór 3 mei in om de eerste trekking niet te missen! Inschrijven is heel eenvoudig en binnen enkele minuten geregeld.

Wat zijn de mogelijkheden?
Wat uniek is aan de Grote Clubactie, is dat je loten kunt verkopen via een mix aan online en offline verkoopmogelijkheden. Zo is er voor elke speltak een verkoopmethode die goed bij ze past. Nieuwsgierig hoeveel jullie Scoutinggroep kan ophalen en welke mogelijkheden er precies zijn? Vraag dan de digitale informatiefolder met rekenmodule aan.

Doen jullie al mee?
Dan hoef je niets te doen! Jouw Scoutinggroep speelt sowieso mee met alle trekkingen van de Gouden Jubileumloterij en in de vernieuwde ‘Mijn Grote Clubactie’ omgeving kun je alvast aan de slag met het beheren van de actie. Vergeet ook niet met je groep een spaardoel voor de opbrengst te bedenken en dat doel mee te nemen in je promotie!

Inspiratie nodig van andere Scoutinggroepen? Bekijk hier de succesverhalen.

Contact
Heb je nog vragen over deelname aan de Grote Clubactie? Je vindt hier het antwoord op de veelgestelde vragen of je kunt telefonisch of per mail contact opnemen met de servicedesk van de Grote Clubactie via clubactie.nl/contact.
Dit bericht is verstuurd naar alle voorzitters en secretarissen van Scoutinggroepen.
Trotse partner van Scouting Nederland