donderdag 19 mei om 19:30uur!

mei 2022
Correctie uitnodiging informatieavond over financiën voor (plv-) landelijk raadsleden
Beste scout,

In de mail met daarin onder andere de uitnodiging voor de Informatieavond over financiën voor (plv-) landelijk raadsleden stond een verkeerde dag vermeld.

In tegenstelling tot het genoemde in de uitnodiging van 29 april jl. wordt deze avond georganiseerd op donderdag 19 mei a.s. om 19:30.
Deze informatieavond is speciaal bedoeld voor leden van de landelijke raad en zal digitaal gehouden worden. Tijdens deze avond worden geen besluiten genomen, maar kunnen vooral vragen worden gesteld en wordt informatie gegeven.
De penningmeester van Scouting Nederland, Philip Komen is jullie gastheer tijdens deze avond.
Uiteraard ben je van harte welkom om voor deze bijeenkomst al vragen te stellen via landelijkeraad@scouting.nl. Voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangen alle aangemelde deelnemers een link om aan de bijeenkomst deel te nemen.

Inschrijven voor de financiële avond kan via deze link.

In de agendastukken en het inschrijfformulier staan de juiste dag en datum vermeld.

Landelijk bestuur
Dit bericht wordt verstuurd naar alle plaatsvervangend en landelijk raadleden en de leden van het landelijk bestuur
Trotse partner van Scouting Nederland