zaterdag 18 juni 2022 is de grote dag!

mei 2022
Uitnodiging opening Avonturenhuis op Scoutinglandgoed Zeewolde
Beste (plv.) leden van de landelijke raad en regiovoorzitters,

Op zaterdag 18 juni 2022 wordt het Avonturenhuis op het Scoutinglandgoed in Zeewolde op spectaculaire wijze geopend. Een lintje knippen leek ons een beetje saai, daarom bouwen we een mega kettingreactie waarmee we samen met jou en onze jeugdleden het gebouw openen.

Alle kinderen kunnen vanuit het Avonturenhuis op avontuur in de natuur. In het duurzame gebouw kunnen kinderen met en zonder beperking, scouts en niet-scouts logeren. We kijken er enorm naar uit om de opening samen te vieren!

Wanneer: zaterdag 18 juni van 12.30 tot 17.30 uur
Adres: Nulderpad 5 in Zeewolde