Doe jij ook mee?

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
mei 2022
Meer vrijwilligers in kortere tijd
Beste groepsbegeleiders, praktijkbegeleiders, hrm-ers en secretarissen,

Komt het werk binnen jouw vereniging vaak op dezelfde schouders terecht? Heeft jouw vereniging een tekort aan vrijwilligers? Wil jij in een korte periode het imago rondom het vrijwilligerswerk binnen je vereniging verbeteren? Wil je graag gestructureerd stap voor stap aan de slag? Meer Vrijwilligers in Kortere Tijd is de methodiek om Scoutingverenigingen te ondersteunen bij het werven en behouden van vrijwilligers.

Omdat niet iedereen de @-scout ontvangt ofwel het aan de aandacht ontsnapt kan zijn en wij weten dat er veel verenigingen worstelen met een tekort aan vrijwilligers willen we jullie graag langs deze weg ook attenderen op een nieuw traject dat beschikbaar is: Meer Vrijwilligers in Kortere Tijd!

Er zijn in jullie regio en/of naburige regio's al groepen die interesse hebben getoond of zich hebben ingeschreven. Omdat wij tijdens de sessies van het traject het liefste "live" bij elkaar komen en aan de slag gaan benaderen we jullie ook op deze manier zodat we de kans hierop vergroten.

Lees hieronder meer informatie over het traject en over hoe je je kunt aanmelden.

Hopelijk tot snel bij het traject!

Bob van Bree
Landelijk team Groepen en regio's
delen op
Deze mail is verstuurd aan groepsbegeleiders, praktijkbegeleiders en secretarissen van Scoutingregio de Achterhoek.
Trotse partner van Scouting Nederland