Hoe zit dat bij jullie?

• Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
mei 2022
Explorers: leiding of niet?
Reminder: vergeet het onderzoek niet in te vullen!

Beste explorer,

Graag herinneren we je aan onderstaande e-mail, die we je vorige week hebben toegestuurd. Je zou ons enorm helpen door de enquête in te vullen. Mocht je dat al hebben gedaan, dan mag je deze mail als niet-verzonden beschouwen. Alvast bedankt!

Beste explorer,

Scouting Nederland is begonnen met project Juniorleiding. Dit project heeft als doel om na te denken hoe Scouting Nederland wil omgaan met jongeren onder de 18 jaar, die ook al leiding zijn. Officieel mag dat nog niet, maar we zien dat het op veel plaatsen wel gebeurt. Dus willen we zoeken naar een oplossing, die het beste is voor jou als jeugdlid, de afdeling en de Scoutinggroep als geheel. Volgens onze administratie ben jij op dit moment explorer en daarom krijg je deze mail.

Ben jij al leiding? Hoe gaat dat dan? Gaat dat goed met zowel de afdeling als de nieuwe speltak?
Of ben je nog geen leiding, bijvoorbeeld omdat dat niet mag in jouw groep? Wat is het effect als een deel van de afdeling leiding is en de rest nog niet? Op dit soort vragen willen we graag een antwoord.

Daarom hebben we een kleine enquête gemaakt. Je komt er door op deze link te klikken. Deze enquête wordt (met deels andere vragen) ook uitgezet onder de explorerbegeleiding en groepsbestuur.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van deze enquête.

Projectteam juniorleiding
Enquête!
Deze mail is verstuurd aan explorers van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland