Meld je nu aan!

september 2022
Training voor regio-organisatoren
Beste scout,

Op 23 oktober 2022 is de eerste dag van de regio-organisatoren training. Als regio-organisator ben je de motor achter de regio-activiteiten voor alle speltakken of kaderleden.

Bij het organiseren van zo'n activiteit komt van alles kijken, van planning tot catering tot coördineren. Vandaar dat het programma ook is ingericht op het organiseren van evenementen. Denk hierbij aan spelvisie, communicatie, motiveren, projectmanagement en leiderschap.

De training bestaat uit twee trainingsdagen met tussendoor een persoonlijke opdracht die je in je regio uitvoert. Op 13 mei 2023 is de tweede dag. Je kunt je nu aanmelden!

Voor vragen kun je terecht bij scoutingacademy@scouting.nl.
Aanmelden!
Deze mail is verstuurd aan regio-organisatoren.
Trotse partner van Scouting Nederland