Wijze van ontvangst stukken landelijke raad |
Beste scout, Zoals beloofd in de afgelopen landelijke raad bieden wij leden van de landelijke raad de mogelijkheid om de agenda en raadsstukken op een milieuvriendelijke wijze (digitaal) te ontvangen. Voor raadsleden die daar prijs op stellen is het echter nog steeds mogelijk te kiezen om de raadsstukken op papier te ontvangen. De raadsstukken voor de landelijke raad worden uiterlijk zes weken voor de bijeenkomst verstuurd en op de website gepubliceerd. Per regio wordt één papieren set agenda + raadsstukken gestuurd. Bij wijziging van het landelijke raadslid na de verzending van de stukken, dient het aftredende lid de agenda aan het nieuwe lid door te sturen. Indien de rol van landelijk raadslid niet is ingevuld, worden de stukken op verzoek naar de secretaris van de regio gestuurd. Graag vernemen wij uiterlijk maandag 24 oktober of je de agenda en raadsstukken voor de landelijke raad van 10 december a.s. op papier wilt ontvangen via het formulier in Scouts Online. Daarna gaan de documenten naar de drukker en is het voor ons niet meer mogelijk de verzending aan te passen en ontvang je de stukken automatisch digitaal. Deze vraag zal voorafgaand aan de volgende landelijke raad opnieuw gesteld worden. Jouw reactie geldt dus alleen voor de komende landelijke raad van 10 december a.s. Met vriendelijke groet, Claudia Komp directiesecretaresse |
|
|
|
|
Dit bericht is verzonden naar alle (plv) landelijk raadsleden, de leden van het landelijk bestuur en de regiosecretarissen zoals geregistreerd in Scouts Online. |
Lidnummer: niet bekend |
|
Profiel wijzigen Afmelden |
|
|
|